Opdracht (2105) Medewerker Centraal Bestelpunt




 Terug naar overzicht

Sluitingsdatum
22-02-2018
Status
gesloten

Contact gegevens
Naam
Inloggen om deze gegevens te bekijken
E-mailadres
Inloggen om deze gegevens te bekijken
Telefoonnummer
Inloggen om deze gegevens te bekijken
Functieprofiel
Functie
Medewerker Centraal Bestelpunt
Standplaats
Rotterdam
Provincie
Zuid-Holland
Vakgebied
Inkoop
Naam opdrachtgever
Inloggen om deze gegevens te bekijken
Type organisatie


Uren per week
36
Startdatum opdracht
01-03-2018
Einddatum opdracht

Opdrachtomschrijving
Taakomschrijving

Voor de Bedrijfsadministratie, cluster Stadsbeheer, onderdeel Schone Stad zijn wij op zoek naar een besteller ter  versterking van ons team Inkoop/Centraal bestelpunt. Het betreft een tijdelijke opdracht voor de duur van 6 maanden.

 

Als besteller bij de Bedrijfsadministratie van Stadsbeheer Schone Stad ben je dagelijks bezig met het bestellen van producten en diensten welke bestemd zijn voor de uitvoering, de medewerkers die de stad Rotterdam dagelijks schoon houden. Je draagt zorgt voor de juiste bestellingen, een vlotte afwikkeling en informeert de betrokken partijen over de status van de bestellingen. Je hebt zelfstandig contact met klanten en leveranciers. Het bestelproces beheers je van A tot Z. Je kunt zelf prioriteit in taken bepalen, je signaleert knelpunten tijdig en denkt continu na over verbeteringen van het proces. Je hebt een actieve en professionele werkhouding en je kunt zowel goed in teamverband als zelfstandig werken. Klantgerichtheid staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Je dient daarom zowel intern als extern klant- en servicegericht te kunnen werken.

CV eisen

Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding bedrijfsadministratie

Minimaal 2 jaar ervaring als Administratief medewerker

Goede kennis van MS Office
Ervaring op het gebied van inkoop

Ervaring met verwerken van gegevens in Oracle

Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling

Je beschikt over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden

Je bent flexibel, nauwkeurig en stressbestendig

Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving

Je hebt geen negen tot vijf mentaliteit

Praktijkdiploma boekhouden is een pré

 

Locatie: Rotterdam

Start: 1-3-2018

Uren per week: 36

Duur: 6 maanden m.o.o.v. 2*6 maanden

 

Graag reageren voor 23-2-2018 met cv (Word formaat en in het Nederlands, max 5 pag.) waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie.

Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van:

Beschikbaarheidsdatum

Aantal uren per week

Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten

Vakantie plannen

CV wensen

×

Contact

Heb je een vraag? Stel hem hieronder

×

Wachtwoord vergeten?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hieronder uw email adres invullen. Na het klikken op de knop 'Verstuur' ontvangt u per e-mail een nieuw wachtwoord.

×